środa, 6 lutego 2013

Pies... cd

No to czekamy dalej, bo po wielkim oczekiwaniu do kasy, następuje kolejne oczekiwanie, na to jak Pani baristka zaleje kubek na wynos, napojem pachnącym podnoszącym ciśnienie....

młode Dziewczę, po tym jak ręka nadal nie chciała śmierdzieć, pomimo zapewnień Mamusi, pobiegło, aby zweryfikować poziom kłamstwa, jakim obdziela ją rodzicielka, ale że Pani Mama zajęta była rozmowa przez telefon,
zostałyśmy z Daklą ponownie zaszczycone obecnością małej Damy.
- a ja to zamówiłam sobie u Mikołaja na urodziny papugę..
po braku mojej reakcji zostało dodane
- i kota
takie pluszowe zwierzątka sobie zamówiłaś?
- nieeee, żywe... papugę gadająca taaaką wielką i takiego małego szarego kotka
a wiesz, że kotek będzie ciągle ganiał się z papugą po mieszkaniu, a papuga będzie strasznie krzyczeć, bo będzie się bała kotka..
- nie, bo jak będzie krzyczała to Mama da jej klapsa i będzie cisza

Lubisz jak ktoś Ci daje klapsa jak płaczesz?
- NIe
a wiesz, że nie wolno bić zwierząt
- no ale one czasem gryzą i wtedy wolno je bić
ugryzł Cie kiedyś piesek, albo kotek?
- nie, ale szczekał na mnie pies mojego kolegi z przedszkola,
a dlaczego szczekał?
- bo ciągnęliśmy go za uszy
daj ucho….
- ała
Boli?
- no, boli
Wiesz pieska bolało jeszcze bardziej, i był bardzo dobrze wychowany, że tylko na was szczekał, a nie ugryzł, bo go męczyliście
- ale dzieci mogą pomęczyć zwierzątka, bo dzieci są małe i zwierzątka muszą to rozumieć
Nie wolno męczyć zwierzątek, bo one czują ból tak samo jak ty, a czasem boli je jeszcze bardziej niż ciebie czy mnie, jak ktoś je ciągnie za ogon, albo za uszy to tak je boli, że nie mogą płakać tylko szczekają, albo gryzą z bólu…

O jejku, nie wiedziałam, idę powiedzieć Mamusi…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz